thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wiloppelaar - WaarBenJij.nu thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wiloppelaar - WaarBenJij.nu

thuis

Door: Wim en Wil

29 Oktober 2007 | Nederland, Amsterdam

na een voorspoedige vliegreis van 9 uur zijn we zonder kleerscheuren weer thuis! De kinderen en Janny en Henk waren op Schiphol.
Nu eerst maar eens gaan uitrusten.
Iedereen die gereageerd heeft alvast heel erg bedankt; jullie hebben ons erdoor gehaald!
Als we alles op een rijtje hebben, komt er nog wel een slotverhaaltje.

• 29 Oktober 2007 - 16:39

Hans De Gruil:

hulde.

• 30 Oktober 2007 - 00:35

Just En Sabina:

Welkom thuis! We hebben veel geleerd van de culturen en de foto's overal vandaan. Blij ook dat we jullie nu ook weer mogen inwijden in de nieuwe ontwikkelingen van Zuidoost.
    Dikke welkomszoen en slaap eerst maar eens goed. De rest komt later..... (kaartje leggen?)

• 01 November 2007 - 19:56

Yvonne:

Hallo Wim en Wil,
    WELKOM THUIS. Ik heb genoten van jullie verhalen. Niet alles gelezen maar de verhalen en fotos die ik heb gezien waren fantastisch. RUST LEKKER UIT> Groetjes.

• 03 November 2007 - 10:49

Mieke Oppelaar:

Lieve Wil en Wim,
    Heel fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.
    Begrepen en indirekt gehoord (jullie weten wel: geen computer) van de prachtige verhalen!!
    Ook gehoord dat Wim iets grijzer lijkt dan voor de trip, maar natuurlijk wel een knappe jongeman nog.
    Nou, groeten tot ziens

• 03 November 2007 - 11:42

Wim Oppelaar:

Hola Wil y Wim, Que tal?!
    Goed dat jullie weer veilig thuis zijn!
    Ik neem aan dat jullie met gemengde gevoelens zitten; iets in de geest van: wat doen we hier?, is dit echt?, is het alweer voorbij?, maar ook lekker om thuis te zijn en, niet te vergeten, het nageslacht weer in de buurt te hebben.
    Ik vind het bijna opmerkelijk dat jullie iedere vorm van narigheid m.b.t. beroving, diefstal of bedreiging bespaard is gebleven, terwijl je dat soort verhalen regelmatig hoort of leest.
    Wat een ervaring zal het zijn geweest, deze reis! Als ik de prachtige foto's bekijk begint het te jeuken en krijg ik zin om ook te gaan.
    Nou, veel sterkte met acclimatiseren.

Hasta luego!
    Wim Oppelaar (Amsterdam)

• 12 November 2007 - 18:56

Rosa:

Fijn dat jullie weer gezond thuis zijn.Jullie zullen met gemengde gevoelens thuis zitten. Is het echt voorbij, en we zitten weer lekker thuis met onze kinderen en familie.Ik heb erg genoten van jullie verslagen en lees ze zo af en toe nog eens een keertje door.
    Welkom weer in het platte, maar o zo mooi Nederland en hoop jullie weer te zien, groetjes Rosa en de kinderen.

• 18 November 2007 - 18:26

Dorien:

Lieve Wim en Wil,

Welkom thuis!
    Wat hebben jullie veel gezien en meegemaakt... Fantastisch om dat te lezen en te zien.
    Ik wens jullie veel rust en succes met het thuiskomen.

• 09 Maart 2008 - 20:36

Sanne En Herald:

Dag Wil en Wim,
    Nadat jullie het fotoboekje voor Mario (Ometepe) aan Minke en Piet hebben afgegeven, hebben Herald en ik toch nog even alle foto's van jullie reis bekeken...super zeg! Om jaloers op te worden.Indrukwekkend, wie weet als wij weer die kant op gaan zoeken we waarschijnlijk nog wel even contact.
    Vriendelijke groeten,
    Sanne en Herald